پارک سنتر
محلی برای کارآفرینان و هنرمندان ایرانی


Park-center-pic

پارک سنتر، برای اولین بار فضایی برای کارآفرینان ایرانی فرآهم آورده است که میتوانند کسب و کار خود را به صنعت خرده فروشی گسترش دهند. مرکز خرید پارک سنتر، به طراحان و برندهای ایرانی ای اختصاص دارد که نمادی هستند از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی که با دنیای مدرن و زندگی روزمره در هم آمیخته شده است. باور به توانمندی تولید داخلی، چند سالیست که برای مخاطبین ایرانی و حتی مردمان سایر کشورها نهادینه شده است اما فرصتِ حضوری واقعی در صنعت، فارغ از رویدادهای محدود به دشواری برای برندهای ایرانی امکان پذیر بود. به علاوه، مطالعات جامع نشان داد که حجم گسترده ای از نیاز لباس های مورد استفاده، صرفا از طریق محصولات داخلی پاسخ داده می شود. تعریف مراکز خرید در ایران، عموما، هم معنی با برندهای شناخته شده و جهانیست در صورتی که، عموم برندهای طراح محور، کسب و کار جهانی خود را، روزی در یک مرکز خرید و یا خیابان مرکزی شهر شروع کرده اند. پارک سنتر امیدوار است که بتواند سکوی پرتابی برای معرفی برندها، کارآفرینان و طراح ایرانی باشد. البته، پارک سنتر، به دغدغه هنر و هنرمندان ایرانی در تمام ابعاد آن می پردازد؛ پارک سنتر باور دارد که برای تداومِ چرخه هنری که به صنعتی شدن بیانجامد، نیاز است که فعالیت هایی هنری، بدون نگاه تجاری و صرفا با رویکرد "هنر برای هنر" اتفاق بی افتد که نیروی محرکه ای برای این چرخه باشد. بنابراین، پارک سنتر، حمایت از چنین فعالیت هایی را مسئولیت اجتماعی خود دانسته و در این راه، ثابت قدم خواهد بود. برنامه هایی مانند معرفی طراحان نوظهور، در اختیار قرار دادن محلی برای برگزاری رویدادها و یا تسهیل فرآیند آغاز کسب و کار، تنها برخی از مواردی است که پارک سنتر در دستور کار خود دارد. بنابراین، پارک سنتر، محلی شد برای تلاقی هنر و صنعت تا چنان که باید و شاید بتواند بستری برای کارآفرینان هنرمند، فرآهم آورد.

پارک سنتر، برای اولین بار فضایی برای کارآفرینان ایرانی فرآهم آورده است که میتوانند کسب و کار خود را به صنعت خرده فروشی گسترش دهند. مرکز خرید پارک سنتر، به طراحان و برندهای ایرانی ای اختصاص دارد که نمادی هستند از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی که با دنیای مدرن و زندگی روزمره در هم آمیخته شده است. باور به توانمندی تولید داخلی، چند سالیست که برای مخاطبین ایرانی و حتی مردمان سایر کشورها نهادینه شده است اما فرصتِ حضوری واقعی در صنعت، فارغ از رویدادهای محدود به دشواری برای برندهای ایرانی امکان پذیر بود. به علاوه، مطالعات جامع نشان داد که حجم گسترده ای از نیاز لباس های مورد استفاده، صرفا از طریق محصولات داخلی پاسخ داده می شود. تعریف مراکز خرید در ایران، عموما، هم معنی با برندهای شناخته شده و جهانیست در صورتی که، عموم برندهای طراح محور، کسب و کار جهانی خود را، روزی در یک مرکز خرید و یا خیابان مرکزی شهر شروع کرده اند. پارک سنتر امیدوار است که بتواند سکوی پرتابی برای معرفی برندها، کارآفرینان و طراح ایرانی باشد. البته، پارک سنتر، به دغدغه هنر و هنرمندان ایرانی در تمام ابعاد آن می پردازد؛ پارک سنتر باور دارد که برای تداومِ چرخه هنری که به صنعتی شدن بیانجامد، نیاز است که فعالیت هایی هنری، بدون نگاه تجاری و صرفا با رویکرد "هنر برای هنر" اتفاق بی افتد که نیروی محرکه ای برای این چرخه باشد. بنابراین، پارک سنتر، حمایت از چنین فعالیت هایی را مسئولیت اجتماعی خود دانسته و در این راه، ثابت قدم خواهد بود. برنامه هایی مانند معرفی طراحان نوظهور، در اختیار قرار دادن محلی برای برگزاری رویدادها و یا تسهیل فرآیند آغاز کسب و کار، تنها برخی از مواردی است که پارک سنتر در دستور کار خود دارد. بنابراین، پارک سنتر، محلی شد برای تلاقی هنر و صنعت تا چنان که باید و شاید بتواند بستری برای کارآفرینان هنرمند، فرآهم آورد.

  • اجاره واحدهای تجاری و اداری: شماره تماس در ساعات اداری: 26113162 021– 26113349 021
  • تبلیغات محیطی: اطلاعات تماس برای تبلیغ و اجاره لایت باکس‌های تبلیغاتی و مانیتورهای داخل مجموعه پارک سنتر در ساعات اداری: 26113162 021– 26113349 021
نقشه طبقات